2011. november 20., vasárnap

ÚJ IDŐSZAK

                           HÁRMAS ÁLLAMPOLGÁRSÁGGAL NYUGDÍJAS KORUNKRA!


2011 október 28-án kaptuk meg a harmadik állampolgárságunkat!
Amikor elmondtam ezt, megkérdezték azok akiknek mondtam:- hogy-hogy hármas? Azt feleltem, amikor 18 évemet betöltöttem, megkaptam a román állampolgárságot, mert jogom volt rá, mivel itt születtem, amikor újjászülettem mennyei állampolgár lettem, mivel Isten gyermekének erre joga van, aztán most a jóváhagyott kéréseink alapján magyar állampolgárságot is kaptunk. Nem csodálatos?
Aztán előző napon, október 27-én a harmadik kérvényemet írtam meg a nyugdíjazásom végett, amit már elfogadtak, és addig amíg Kovásznán voltunk gyógykezelésen, megjött az értesítés a nyugdíjháztól, hogy elfogadták, jóváhagyták és mostmár mégis nyugdíjas lettem, előrehozott nyugdíjjal, a korhatáros majd 2012 decembere után, addig nem vállalhatok munkát, nem lehet semmilyen más jövedelmem. De hála az Úrnak ezért is és így is! Övé legyen a dicsőség! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése