2011. október 31., hétfő

MÉGIS NYUGDÍJAS LESZEK????!!!!!!!!!!!!

Nemrégen volt amikor egy levelet írtam azoknak a támogatóinknak akik a Válaszd az Életet Missziótársulatban való szolgálatunk ideje alatt mellettünk voltak, imádkoztak értünk és anyagi javaikból is támogattak bennünket. Egyikük felhívott a minap és megkérdezte, hogy tényleg vissza mentem a misszióba dolgozni teljes idővel? - mert ez volt a levélben, címként is meg elmondva, hogy milyen kényszerítő körülmények voltak amik erre a döntésre rávettek. Elmondtam, hogy azóta van egy újabb változás és kell egy újabb levelet írjak, mert olyas valami történt amiről már teljesen lemondtam, szinte elfelejtettem, mert annyira beleadtam magam abba, hogy vissza rendezzem a státuszomat a misszióban. Istennek mindig pontos időzítései vannak, nem siet, de nem is késik el soha. A múlt héten csütörtök déltájt közölték velem, hogy ha tényleg el akarok menni nyugdíjba, akkor elmehetek. Így sok mindent von ez maga után, legfőképpen, hogy kevesebb akadályunk lesz a Vajdaságba való menetelünkben. Dicsőség legyen Őneki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése