2017. március 30., csütörtök

Próbálkozás

Ma amikor kinyitottam ezt az oldalt, magam is meglepődtem, hogy milyen régen írtam a blogom oldalaira, Valamikor gyakran volt az, hogy hetente többször is írtam, de ma? . szinte több ,mint egy félév telt el amikor utoljára tettem közzé bejegyzést. Nem fogok most sem valami sokat írni, hiszen tudom egyre kevesebb az olvasó! A ma embere rászokott, hogy csak nézeget, kattintgat, aztán megy tovább, kevés az időnk, rohanunk! Pedig egyszer megállunk és akkor idő többet nem kell majd semmire. Amíg az időben élünk, használjuk ki azt jól, nemes célok elérésére. Közeledik a feltámadás ünnepe nemsoká, keresünk újra olyan testvéreket akik új életet kaptak Krisztusban és ezt szeretnék hírdetni másoknak is a Szerb Bánátban. Jelentkezel???????



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése