2013. január 26., szombat

ÚJ ESEMÉNYEK AZ ÚJ ÉVBEN

Vasárnap délután volt, január 13-án. Vonatra kellett üljek és Bukarestbe mentem, mivel másnapra az Asociatia Alege Viata igazgatója gyűlésre hívott össze néhányunkat. Pontosan nem is tudtam milyen jellegű lesz ez a gyűlés, de örültem, hogy az év kezdetén találkozhatok néhánnyal a volt kollégáim közül. Bár az elmúlt két és fél évben előbb munkanélküli segélyen, majd előre hozott nyugdíjasként szerepeltem, a misszió vezetői nem feledkeztek meg rólam, ha valami fontosabb esemény volt értesítettek és elmehettem az alkalmakra. Hétfő reggel kilenctől kezdődött a gyűlés, de a vonatom több mint két órai késéssel ért be, úgyhogy szinte dél volt amire oda érkeztünk. Igen, a vonaton tudtam meg, hogy szatmári kollégám Ticu Balint is ott van, ezért együtt mentünk az irodák felé. A jövőről volt szó, hogyan tovább? Új stratégiát kell kidolgozni minden misszionáriusnak, ezen még dolgozom  jómagam is, hogyan tovább a magyar részen, de nemsoká kész leszek és feltöltöm ide a blogra is. Szintén ezt az alkalmat kihasználva, a gyűlés végeztével maradt még egy órám. A személyzeti osztályt kerestem meg és visszaállítottam a munkaviszonyomat a missziónkkal, úgyhogy újra teljes idejű munkás vagyok, de nyugdíjas is. Ameddig az Úr erőt és egészséget ad az életben, akarok tovább szolgálni az Ő munkájában. A tavaly nyár óta ezért imádkoztunk, döntenünk kellett, visszamegyünk-e a Vajdaságba, vagy pedig itthon fogjuk az Urat szolgálni? Vissza nem tudtunk menni amiatt mert előzőleg mind a két télen az itthoni missziónk, az Alege Viata fizette az autónk költségeit, az angliai 4H Misszió pedig az ottani költségeinkbe pótolt be, az itthoniaktól a Magyar Baptista Szövetségtől abszolút semmi anyagi segítséget nem kaptunk, a nyugdíjaink nagyrészt ott is felhasználtuk a költségeink fedezésére, mivel a Vajdaságba nagyon drága az élelem, sokszor átmentünk Magyarországra, hogy a konyhát feltöltsük, haza pedig azért jöttünk, hogy az autót töltsük fel üzemanyaggal. Mivel semmi biztató nem volt, ismerve a helyzetet, nem vághattunk neki. De hála az Úrnak érdemes volt várni, így itthon a Válaszd az Életet Missziótársulattal dolgozunk tovább. A következő bejegyzésnél majd többet fogok írni arról, hogy mit dolgozunk. Addig is kérünk benneteket, akik olvassátok a blogunkat, imádkozzatok értünk, hogy mindenben pontosan értsük meg Urunk akaratát. Mi is imádkozunk értetek és kívánjuk Istenünk gazdag áldásait életetekre, családotokra, szolgálatotokra, munkátokra és gyülekezetetekre, sok szeretettel Zoli és Irénke

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése